środa, 20 listopada 2013

Will you still love me when I got nothing but my aching soul?

Hej hej kochaani.
Tak, wkońcu Oliwii się nudziło i pomyślała, że se wstawi takiego se posta, ehehehs ;-; xd



A tu taka piosenka, Lany Del Rey, nie lubię jej za bardzo, ale ta piosenka jest piękna ♥
No i kolejny obrazek z serii "Efekt nudy Oliwii".


Moim zdaniem to jeden z najlepszych, bardzo mi się podoba. *klik aby powiększyć*
Pewnie zauważyliście, że Oliwia za często nie bywa na msp ani blogu ;d
Oto powód czemu ;-; xd


Mój se taki fajny archer. xd
Tak, gram w metina ;-;
Bardzo lubię w to grać mimo wszystko xd
Ta wiem, że nie wiele to ma wspólnego z msp, ale wiecie, musiałam Wam powiedzieć, czemu mnie nie ma. 
Tak wgl, popsuło się coś i część 6 "Guardian Angel" przeskoczyła mi i jest po części pierwszej.


Rzal ;-;
Ale teraz już wiecie, gdzie ten odcinek jest ;d
Jeszcze 11 wejść, chyba już 3 tygodnie się doprosić nie można. ;]
Ale nevermind.
Toć to miłego dnia życzę.

Oliwia ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz