piątek, 29 listopada 2013

LAST CHRISTMAS ♥

LAST HRISTMAS, AJ GEJW JU MA HART
BAT DE WERY NEKST DEJ, JU GEJW IT OŁEJ

DIIS JIR
TU SEJW MI FROM TIRS
AJ GIJW IT TU SOMŁON SPESZJAL ♥


Tu Oliwia, a bo coo. xd
Zbliżaja się grudzień, a co oznacza, że... MAM PODJARE ZE ZBLIŻAJĄCYCH SIĘ ŚWIĄT <3
Wkrótce się spodziewajcie wyglądu Świątecznego, a wkrótce znaczy...
W niedziele, bo to 1 grudnia <33
A tu se taki obrazek by Oliwia xd


Jaram się Świętami jaki dziki wieprz ♥
Co do tego nowego wyglądu nie wiem, co z nagłówkiem, bo coś się na wielmożnym msp zjebało, i nie można postaci dodawać ani niczego. ;]
Ale nevermind.
A tu jeszcze jeden zaległy obrazek, nie taki piękny jak ten wyżej :c


Jakiś smut jeden. xdd

NOW I'VE FOUND A REAL LOVE YOU'LL NEVER FOOL ME AGAIN ♥

Jaram się piosenką Last Christmas jak co roku przed Świętami :D
Brakuje mi w TV Świątecznych reklam Coca-coli ;-;


Czekam na nią nooo <3

CORAZ BLIŻEJ ŚWIĘTA ♥

Btw - gdzie je Ola? ;o
Wgl jej nie ma. xd
Musi tu być i jarać się ze mną Świętaami. xd
Ejj czajcie mój pomysł tak wgl "Pójdę na Wigilię klasową i taką normalną w sukience." ...
HAHAHAHHAHAHAH XD
Jebss. xd
Nie no, ale chyba pójdę. ;d

BUT IF YOU KISSED ME NOW I KNOW YOU'D FOOL ME AGAIN ♥

Omg, jak się jaraam. xd
Dobra, uspokój się... ;d
ŁYŻWY, WAAAZAAAAAUP XD
What the hell o,o xd
Dobra, whatever nevermind. xdd
Już się ogarniam, hahahahah x3
Ehh, odpał, hyhhyyhyh. xd
Dobra, uciekam, bo mi już odwala. XD

A FACE ON A LOVER WITH A FIRE IN HIS HEART A MAN UNDER COVER BUT YOU TORE HIM APART 
MAYBE NEXT YEAR I'LL GIVE IT TO SOMEONE SPECIAL ♥

A i oczywiście, pioseneczka <3



Oliwia ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz