niedziela, 24 listopada 2013

Leże i nie wstaje ahhahaha. xd

No heej.
Więc jesteśmy sobie w... RAJU STOOPY.
HEJ HO, NANANNA AH TEN RAAJ STOOPY. XD
Dobra, odpał mam. xd
To przez Magde bo powiedziała, że nosi rajstopy.
I odpiehdoliło mi XD
A potem powiedziały, żebym się ogarnęła, a ja, że się zamknę w sobie. :c
A Wiktoria na to xdd


Bicz plz ;-;
Umarłam, Wika mnie dobiła xD
Dzisiaj po prostu jeden wielki odpał na chaacie wraz z Emi (Sharlin), Magdą (Bella1098), Wiką i mną. xd
Kij Wam w dupskaaa jak Was nie było. xD
Nie no, nadal mi odwala. xd
A tu macie ss'y z piątku, jak se nam odwalało. x3







Nasze odpały, nic dodać, nic ująć x3
Jeszcze później poszłyśmy na plażę podrywać ludzi, ahhaha xD
Whaateveer neveermind. xD
Dobra, to takie tam wiecie - odpaały xd
"KURWŁAM NA PODŁOGE"

Pozdrowienia z podłogi
Oliwia ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz