poniedziałek, 14 października 2013

Całkiem nienormalne my *-*

Czym życie byłoby bez płatków z mlekiem?
- To przecież śniadanie bogów.
Czym byłoby życie bez szkoły?
- Bez tych przypałów byłoby nudno.
Czym byłoby życie bez przyjaciół?
- To przecież Twój największy skarb.
Czym życie byłoby bez POWROTÓW?
- WŁAŚNIE MY, TAK - WRACAMY <.333

Epic rozpoczęcie notki by Oliwia. Ju si? xd
Whatever nevermind D:
Po roku przerwy - ja (Lexinka aka Oliwia), Ola (Amber ;*) i Emi (.Emily.) wracamy do MSP *.*
Ju noł - całkiem nienormalne my <3


Tu takie nienormalne my. <3
Ludzie dzielą sie na dwie grupy - głupi i głupsi - my należymy do tej trzeciej *-*
Wracamy do MSP. OFICJALNIE, NIEODWOŁALNIE WRACAMY.
Aj noł, pewnie myślisz "Znowu? -,-", ale teraz już naprawdę D:
I to nie mój pomysł, tylko *werbel* - OLI *o*
Ju noł, szi is krejzi. xd
Dzisiaj było tap madyl *wy ty fy? ;o* i po tap madyl, Ola przyszła i spytała, czy reaktywujemy bloga.
No cud normalnie *-*
Odpowiedziałam, że tak, bo kocham blogować. O wszystkim mogłabym blogować. Kocham pisać, kocham jak ludzie czytają moje posty itd ;d
Więc tak - głupia Ola, jeszcze głupsza Emi i najgłupsza Oliwia *no bo One mają to po mnie ♥* wracamy <3
Liczymy, że będziecie czytać tego bloga z przyjemnością.


Taka tam moja movie - je, bejbi, brzydka, Aj noł. <3
Ale ją kocham, więc, jak to Oliwia *jaaj, lubię mówić o sobie w trzeciej osobie* mówi - KIJ CI W OKO WAFLEM lub MUMIA ZJE CI STOPĘ ;c xd

Pis joł.
Oliwia ♥

2 komentarze: