piątek, 1 listopada 2013

1 Listopada

Witam. Z tej strony Wiktoria.
 Dzisiejsza notka będzie o dniu Wszystkich Świętych.
W Polsce bardzo dbamy, by ta tradycja przetrwała. Chodzimy na groby naszych bliskich, zapalamy znicze, modlimy się...
  Mimo tego, że ten dzień jest taki ważny- Nie lubię go :c
  Zawsze to dla mnie dzień pełen łez, gdyż (nie musicie wierzyć) jestem bardzo wrażliwą osobą i rozklejam się... Wystarczy, że pomyślę o grobie mojej siostry :/
  Chciałabym wam powiedzieć- dbajmy o ten dzień!
  Mimo tego, że to niesprawiedliwe, że oni nie żyją... Im jest lepiej. Odwagą jest żyć na tym świecie :) Oni mają się lepiej;)
  Wszyscy sikają "HALLOWEEN JEST NIEDOBRE! MUSICIE CHODZIĆ  NA GROBY BLISKICH! TO NASZA POLSKA TRADYCJA!".
  A przecież to całkiem inne dni ;). Można iść się bawić w Halloween, a następnego dnia iść pomodlić się nad grobem ;)

Jako, że dzisiejszy dzień nakłonił mnie do refleksji, a moi rodzice dalej mi tłumaczą, że nic na to nie poradzę...To jak na zawołanie usłyszałam tą piosenkę... Ona mimo tego, że przez cały  rok jest niedoceniana-dzisiaj wiele znaczy!



To już koniec ;)
Cieszmy się, że pamiętamy o bliskich i dbamy o ich miejsce spoczynku  :)
Pozdrawiam
Wiktoria

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz