piątek, 8 listopada 2013

` Double rainbow

Hej heej. Oliwia tutaj.
Hmm, piszę posta o niczym, jakoś brak mi pomysłów ;d
Znając życie ktoś zaraz zasłoni tego posta swoim, więc nevermind.



Jak ja to kocham *-*
Wgl ostatnio mam jakąs deprechę czy co ;v
Dzisiaj kolega myślał, że jestem smutna i jak mnie widział to mówił "No co się stało?".
Mówiłam mu "Hahaha, nic, o co Ci chodzi, człowieku? Nic się nie stało!".
Chyba najwyraźniej miał rację, bo siedząc teraz jestem smutna, że omgg.
Nie wiem czemu. Na msp jakiś nowy konkurs ale za cholerę nie chce mi się o nim pisać. ;d
Na koniec macie efekt nudy.


W następnej notce chyba zrobię coś podobnego, ale więcej.
Piszcie teksty w komentarzach, jakie mam napisać na takich obrazkach ;d

` Cause a double rainbow is hard to find ♥

Oliwia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz