niedziela, 24 listopada 2013

Post o niczym.

Hejoo!
Nudzi mi się i stwierdziłam, że napiszę posta o wszystkim i o niczym.
Wyszłam z czatu, bo mnie ludzie denerwują :3
Dzisiaj jest niedziela ;D Mój tata miał wczoraj urodzinki i dostał od nas nowy telefon :D
Poprosiłam go o gitarę elektryczną, a on stwierdził, że kupi mi jak bd umieć zagrać większość piosenek na moim akustyku :3 HAHAHAHA XDD BD MIAŁA GITARĘ ELEKTRYCZNĄ <3
I dowiedziałam się też, że po Nowym Roku bd miała założony aparat na zęby. Góra i dół :o


To tak dość o mnie w realu. Teraz o mnie i msp (Hahah jestem samolubem xD)
W tygodniu nie mam za bardzo czasu na Msp, bo gimba ;o
Ale dziś się zmotywowałam i  zrobiłam film. Zapraszam was serdecznie :D
Wgl 316 tysi do lvl <3
Pomożecie? :/
I zapraszam serdecznie na filmy:
*Lexinka
*Amber ;*
*Bella1098
*Miria
*Mipsi
*.Emily.

Heheh xD I Wgl Oliwia na asku mi dała 50 faktów o sobie i dałam radę :D
Parę razy się pomyliłam ale Ciiii... xD
A na koniec macie piosenkę, którą my się z Liv jaramy :D



I jeszcze, którą ja sie jaram i się ją nauczę na gitarze grać :D


A to piosenka z "Kosogłosa'' Przepiękna!
Kocham do niej wracać w książce, a tu tak pięknie zaśpiewana <3 Drzewo wisielców <3

Kończę, bo nie mam o czym pisać XD
Taki se post o niczym ;-;
Papap :*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz