sobota, 19 października 2013

Hejt, hejt, hejt.

Lubię hejt. Hejt jest taki dojrzały.
Szczególnie wtedy, kiedy hejtuje mnie osoba, która nic o mnie nie wie.
Nie powiem, kto mnie zhejtował, nie będę tej osobie wyrabiać złej reputacji.
Po za tym nie chce mi się robić ss'ów tej jakże mądrej rozmowy.
Powiem tyle - zostałam nazwania "nieukiem", bo nie piszę polskich znaków.
HAHAHHAA - GRATY.
Po 2. Cytat "A i jeszcze coś, wojskowe moro już dawno wypadło z mody."
Moja odpowiedź "Cieszy mnie to bardzo, przynajmniej nie podążam za modą."
Odpowiedź tej osoby - "Hah, cieszyć się, że ma się wieśniacką stylówę ;-;"
HAHAHHA - JEBUAM.
Czasem się zastanawiam, kto takim dzieciom dał dostęp do Internetu ;d
Whatever nevermind.
Po prostu hejt lvl pro.


Pewnie większość moich znajomych lub osób, które regularnie sprawdzają mój profil to zauważyła.
Czy tak ciężko ogarnąć, że ludzie ubierają się tak jak im się podoba?
I naprawdę, ja się nie powieszę, nie potne się ani nic jak mi ktoś powie, że mam "wieśniacką stylówę".
Chciałabym także zachęcić ludzi do oglądania moich filmów oraz do oglądania filmów osób, które zaraz wymienię.
  • Miria
  • Bella1098
  • Sharlin
  • Amber ;*
  • .Emily.
Te osoby robią naprawdę świetne filmy, zachęcam do ich oglądania :)
Tym akcentem kończę notkę.

Pis joł.
Oliwia ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz