czwartek, 14 listopada 2013

Kolejny dzień, przyniesie mi... BLUZE :D

Witam. Jestem se Wiktoria se i se czasu nie ma se :D
Na MSP ani na blogu mnie nigdy nie ma xD
1. Gram na gitarze na występie i muszę ćwiczyć ;-;
2. Nauka ;-;
3. Wczoraj byłam na olimpiadzie z maty ;_;
4.Ostatnio musiałam 4 projekty zrobić ;-;
5.Dostałam 2 tróje i musze poprawić.
6. Mieszkam na śląsku i mamy pierwsi ferie i jest teraz zapieprzy, by mieć dobre oceny na półrocze ;-;
7. Interes z bransoletkami ;-;
No i wgl. nie mam na nic czasu :D
Wgl... Wszyscy dobrze wiedzą, że jestem fanką Linkin park? :D
No i tak powiększa się moja kolekcja:
To zakup jeszcze z Wakacji :D

A to cudo do mnie dzisiaj przyszło <3 Wali nowością i ... octem? ;-;
Jeszcze zamierzam zrobić sobie bransoletkę i breloczek z tym logiem u góry i ich znakiem (Takie kółko w którym jest trójkąt ^^), ale nie mam czasu ;-;

Idę robić film ;-;
papapap kochani <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz