sobota, 2 listopada 2013

Święta, święta i po świętach...

Heej ;3 
Z tej strony ja, tzn. Emi (.Emily.) ;D 
Panna Oliwia nalegała, abym w końcu coś tu napisała :3
Oliwko ciesz się i raduj albowiem piszę :d
Pewnie mała garstka osób mnie zna, no ale cóż ... Wasza strata xD 
To może tak na początek się przedstawię.
Mam na imię Emilka i będę prowadzić tego bloga :>
Na MovieStarPlanet gram od 2011 roku.
Hm.. co by tu jeszcze ..
Ola (Amber ;*) to moja jebnięta siostrzyczka xD Co ja bym bez niej zrobiła ;3 
No to chyba tyle jeżeli chodzi o wstęp, a teraz do rzeczy...

Wczoraj przeżywaliśmy piękne święto - Wszystkich Świętych
Według mnie ten dzień jest dniem wyjątkowym, ponieważ każdy wtedy idzie na cmentarz i zapala na grobach swoich bliskich znicze. 1 listopada przypomina nam o naszych zmarłych przodkach, o tych, którzy przelewali za nas krew na wojnie, o tych co nas wychowali, co byli przy nas, gdy byliśmy dziećmi. To jest właśnie piękne. Szkoda tylko, że trwa tak krótko...
 
Ach.. te wczorajsze stanie w mrozie na cmentarzu xD 
Tak pizgało, myślałam, że nie wytrzymam ;_;
Na dodatek spadłam z ławki xD
Wszyscy się na mnie oglądali i śmiali się ze mnie ;x 
No ale przyzwyczaiłam się do robienia z siebie błazna :d
Dobra nie będę Was zanudzać moimi wypocinami o Wszystkich Świętych, bo podobne notki już są na tym blogu ;d
Myślę, że to tyle na dziś :d
Byeee < 33


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz