poniedziałek, 28 października 2013

Halloween, a to oznacza... małe zmiany!

Hej kochaani ;D
Jak widzicie, wielmożna Oliwia się wkurwiła i zmieniła wygląd bloga.
Tamten szablon mnie wkurwiał, po za tym nie nadaje się do zabawy kodem HTML czy tym innym gunwem.
Ja się zajmuję grafiką, a nie xd
W każdym bądź razie, dawno nagłówków nie robiłam, wiem, że trochę wyszedł chujowy, ale nie bijcie ;c
Tak, dużo przeklinam, ale to dlatego, że jest jesień. A o tej porze roku wszystko wokół mnie wkurwia i najwięcej przeklinam.
Lubię sobie jebnąć czasem jakimś chujem, czy coś, ale bez przesady ;D
Ale nevermind. Mam nadzieję, że Wam się chociaż trochę podoba nowy wygląd bloga :c
Ah, ten szablon - jak za dawnych czasów, kiedy ten blog odwiedzało dziennie 1000 osób ._.
Whatever neveeermind.
No więc ta zmiana wywodzi się nie tylko z tego, że szablon mnie zaczął *ehm* wkurzać, ale dlatego, że jest... TA DA DA DAAAM.

HALLOWEEN ♥


Ci co mnie znają, powinni wiedzieć, że uwielbiam TO święto *-*
W prawdzie, nie obchodzimy go w Polsce, to znaczy, ja obchodzę, nie wiem jak wy xd
W tamtym roku ktoś nas pogonił, spierdalaliśmy przez pół osiedla xD
Oliwia... Znowu klniesz -,- OGARNIJ SIĘ!
Przydałaby mi się teraz Ola, by mnie ogarnęła, ale siedzi w szkole -,-'
Jutro robie z moją zajebistą klasą - 1B, dynię! ♥
Będzie fota na bloga jak skończymy, i ta dynia jest robiona u...
BA BUM TSS.

MNIE XD


Zawsze mam taką podjarę przed Halloween, wybaczcie xd
Odniosę się teraz do nagłówka - Wiktoria (pierwsza od prawej) jest najstraszniejsza :c xd
Myślałam, że to będę ja, albo Ola, ale wygrała Patelnia (tak mówię na Wiktorię) xd
Obok niej, Ola, huehuehe, wilkołaczyca ♥
Obok Oli, ja... TA DA DA DAAAM.

KRWAWA MERRY ♥


Nie miałam pomysłu, więc jest Krwawa no i uj xd
I obok Krawej, Emi... TA DA DA DAAAM.

KOŚCIOTRUP ♥


No i fajne napisy "This is Halloween" i "Mvhahaha" xdd
Na koniec macie zdjęcie dyni mojej klasy (zdjęcie z 4 klasy XD) kiedy to nasza dynia wygrała.


Te witraże to mój pomysł i kapelusz też :c xd

Pozytywnym akcentem kończę notkę, bo jestem głodna ;-;

Pis joł...
Albo nie, inaczej.

Krwawa Merry przyjdzie i Was zje ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz