piątek, 20 grudnia 2013

Remember who the real enemy is

Hej hej.
KTOŚ mnie prosił o posta, a potem ten KTOŚ mnie wkurzał, ale napiszę. XD
W sumie nie ma o czym, dzisiaj była wigilia klasowa, bla bla..
Tu takie foty z Magdą.


















< klik, by powiększyć>

Nie ma o czym pisać, ostatnio mam mało czasu na cokolwiek.
Ciągle się z kimś kłócę, bla bla ..
A tutaj moje ostatnie nabytki ♥





Pierwsza część igrzysk już przeczytana *-*
Koochaaam Igrzyska tak jak Wiktoria ♥
Oliwia szalona fanka Igrzysk xd

Tak btw, Ola nie ma czasu żeby siedzieć na msp i pisać notki, Wika ma szlaban ;_;
A Emi to samo co Ola. No więc to taka informacja, że chociaż JA żyję. XD

Oliwia

2 komentarze:

  1. Le tu Wika xD Dalej mam szlaban ale ciiiii! JEST! W KOŃCU MAM SIĘ Z KIM JARAĆ IGRZYSKAMI XDDDDDDDD <3 Tęsknie za wami, i jak skończy mi się szlaban od razu wracam ;* Bay koty ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostałam od chrzestnych na Mikołaja wszystkie części też, Kosogłosa mam resztę na deser a 2 części całe przeczytałam :D / juliapp, która jest i jej nie ma, ale będzie

    OdpowiedzUsuń