niedziela, 27 października 2013

1 Listopada i Halloween. ! ♥



Siemaaa. ;D Z tej strony pierwszy raz od roku na tym blogu.. OLA ! xD Tak, doczekaliście sie mojego posta :c Oliwcia tu już na mnie krzyczy, mało co mnie nie pobiła :C No to Was tu trochę pozanudzam xd Przejdźmy do rzeczy..; d z góry przepraszam za wszelkie błędy ; -; Ciągle ktoś coś ode mnie chce i sięu skupić nie moge xd

1 Listopada - Dzień ten kojarzy się dla wielu ze zniczem, z grobem bliskich osób, z cmentarzem, dla innych z wiązanką kwiatów, jeszcze dla innych z modlitwą i pamięcią o tych, którzy wyprzedzili nas w drodze do wieczności. Nie mniej jednak w tym dniu udajemy się z całymi rodzinami na cmentarz i nawiedzamy groby naszych bliskich, przyjaciół, rodziców, krewnych, znajomych, stawiając kwiaty, zapalając ten "płomyk nadziei", wierząc, że już cieszą się oni życiem wiecznym


Dla mnie ten dzień bardzo wiele znaczy ... Od kąd pamiętam rok w rok chodzę na grób mojego dziadka, wujka .. po raz pierwszy babci . Odeszła w te wakacje.. Każdego dnia o Niej myśle .. nie jest mi lekko ale pamiętam .. i mocno wierzę, że jest zawsze obok mnie.. i trzyma za mnie mocno kciuki bym dała radę. : /




To teraz może o czymś... o czym w ostatnim czasie gada caaaałe Msp. ;D
HALLOWEEN. !
Cukierki.. śmieszne i straszne stroje , "cukierek albo psikus" arw. ;D 
Jedni powiedzą, że to pogańskie świeto , inni że to świetna zabawa i nie widzą w tym nic złego..^^
Osobiście należe do tych drugich : D
Moim zdaniem to nie jest żaden grzech, obrażanie zmarłych itp. ;d TYLKO DOBRA ZABAWA. ;D
Wielka szkoda, że nie obchodzi się go tak hucznie jak w Ameryce. ; C
Wiele osób myli Hallowen ( 31 października ) z Świętem zmarłych (1 Listopada ) .. Na forum wielkie spaaamy , że wolicie iść zapalić świeczke na grobie niż łazic głupio przebranym po domach.. To dwa różne dni ! Jedno z drugim można pogodzić .! : ) a jak wyżej napisałam - nie wyobrażam sobie żebym 1 listopada nie była na cmentarzu :>



 Kończąc.. zapraszam do oglądania moich filmów i wszystkich autorek tego bloga.! : D
Zwykle staram sie odwdzieczac za obejrzenie.. oglądając dwa Twoje filmy. ; p
Więc chyba warto.. chyba.. kto Was tam wie... 

Ahh macie tu moje dzikie foty.! xd
Soo Baajo < 3
Amber ;*







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz