niedziela, 22 grudnia 2013

E - wtf?

Witajcie, witajcie.
Ciekawy tytuł notki, wiem. To dlatego, że coś mnie zdziwiło.
Oglądając film Sharlin (masz darmową reklamę xd), któryś z odcinków Telewizja POLSKA! - dowiedziałam się, że na irlandzkim msp jest 42 lvl - WTF?!
Postanowiłam to sprawdzić i ... ta dam!


Największy lvl to 33 jak narazie. Jak to wprowadzą na naszym msp to jedno słowo - MASAKRA.
Jeśli takie coś u nas będzie, to ja chyba nie gram. Niektóre osoby dopiero co wbiły 10, 19, 25 lvl, a tu takie coś. No super, pozdrowienia z podłogi. Msp i tak już ZAJEBIŚCIE muli, nawet mi (co kiedyś nawet przy 1000 znajomych nie muliło), ja serdecznie podziękuje. Połowa graczy pewnie nie może wbić 20 lvl'u, tak jak ja. Mój pro elo pasek fejmu.


Zero oglądania filmów, zero grafów, nic, zero. Powodzenia, że to wbije! <3
Pamiętam stare msp - zero gunwowowowowo sekundówek, zero PRO ELO FEJMÓW, którzy uważają, że są "KUL". Nie mówię tutaj o wszystkich, ale niestety, spotykam takie osoby.
Oglądalność nie zależała od tego, tak to ujmę - "ile masz w portfelu", czy coś za to dostaniesz, który masz lvl i wgl. Oglądalność BYŁA, jeżeli miałeś/aś dobre filmy. Ta, nie wspomne, jak sama kiedyś zachowałam się jak PRO ELO GŁUPI FEJM i straszyłam, że wywale ze znajomych. Normalnie, klops, dupa, wybaczcie mi za tamto. Ten problem, że nigdy się fejmem nie czułam. I nie będę się tak czuć. Ani nie będę fejmem. 
Z mojego "otoczenia" na msp, nigdy o nikim nie pomyślałam, jak o fejmie. Bo z takimi osobami to nie mam zamiaru mieć do czynienia. Ale przejdźmy do tego.
Mam do Was dwa pytania, mam nadzieję, że chociaż garstka tych, co tą notkę przeczyta, odpowie na nie w komentarzu.
  • Chcecie żeby na naszym polskim msp był 42 lvl?
  • Czy podobają Wam się zmiany wprowadzane na msp? (usuwanie animek np, ten nóż lub animka z krwawieniem, ZA CO DZIĘKUJE WIELMOŻNYM ADMINOM -,-)
No i to tyle z moich magicznych pytań. Liczę, że jakoś się wypowiecie na ten temat.
A na koniec takie coś.


Hahaha, lol, wtf? To akurat jak zakładałam konto na nowo zelandzkim msp, żeby sprawdzić, czy gdzieś jeszcze jest 42 lvl. No i to tyle.

Tak wiem, wow, Oliwia napisała notkę informacyjną o msp, WOW. xd

Oliwia

2 komentarze:

  1. xD Wow uszanowanko wow wow :* xddHAHAHAHA 42 LVL? HAHAHAH JAK JA NAWET 16 CHYBA NIE MAM XDD JUZ NAWET NIE OGARNIAM XDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo siema xD jestem na NIE i pamiętam jak kiedyś chciałam sobie kupić animkę z krwawieniem a tu bum akurat usunęli, wut jak mogli ._./ juliapp

    OdpowiedzUsuń