niedziela, 27 października 2013

Smalec :c

   Witam wszystkich bardzo serdecznie. Oto [kolejny, ale cii :x] mój wielki powrót :D Oto Ja!
Trixii! Znana jako
*Trixii1
*LuGoo
*LuGooo
*Eveleen
*Trixii xD
*Wika :D
   No więc ten. Jestem sobie taka Wiktoria se, i se mam latek naście i chodzę do gimbazy se :D
No i z Oliwią se siedzimy na asku i sobie spamimy se, a z nami Ola se spami :D Czajcie te zdj, pytań od Oli na moim asku XD




Hahah kocham was <3
No więc tylu chyba :D
A tak ogółem to brakuje mi chyba 330 tysiaczków do 16 lvl <3 Pomożecie ? ^^
A na koniec-Piosenka wymyślona przez mojego kolegę :D


,,Kolejny dzień, przyniesie mi, Chleb ze smalcem (Chleb ze smalcem).
I wierzę, że, najem się, nim jak zawsze (Nim jak zawszę).
A! A! A! Nie wytrzymam Więcej już! A! A! A! Muszę zjeść świński tłuszcz!
COŚ KA-LO-RYCZNEGOOOOOOOOOOOOOOO"
Pozdrowionka <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz