niedziela, 27 października 2013

Chowaniec - lolz ;-;

Hej, hej ;d
Pisze dla Was (znowu -,-) Oliwia ;-;
OLI SIĘ NIE MOŻNA 2 TYGODNDIE DOPROSIĆ O POSTA x,x
Whatever nevermind.
Dzisiaj u Magdy aka Tampona (wybacz, musiałam <3) aka Belli1098 był chowaniec ;D
I mam foty dla Was, takie zrypane jak moja bania :c


"Burdel a nie chowaniec xDD" - nic dodać, nic ująć.


On obraził Magdę ;c


Oliwia bulwers ;-;


Magda coś pitoli po dragach ;c


*-*


Nie skomentuje tego xd


"Bo nóż jest zbyt mainstreamowy" - odnosi się do zmienienia tej animki z noża na patelnię -,-


Magda foch bo nazwałam ją tamponem ;c


Tu właśnie nazywam ją tamponem *jestem pod podłogą* xdd


Rzygam na buty Magdy :c


Rozwaliłam Magdzie podłogę w kuchni :c


A tu se jebłam fotkę z dziewczynami xd

Klikać żeby powiększać XD
No i tak to się działo ;d
Głupie my, aj noł. xd
Wgl na niektórych zdjęciach jest zrypana grafika, przez "kochane" MSP -,-
Nevermind. Do następnego chowańca XD

Pis joł.
Oliwia ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz